Muiden hyvien asioiden lisäksi Overwatchissa on onnistuneesti toteutettu äänimaailma. Kohteeseen osuvan luodin ääni on luokkaa "psst" eikä esimerkiksi "tumps", "smäk" tai "buum". Äänisuunnittelun esimies Paul Lackey kertoo Overwatchin keräilyversion mukana tulleessa kirjassa äänien alkuperästä seuraavaa:
"Osuessaan johonkin on pelaajalle tehtävä selväksi, että kontakti on tapahtunut. Äänen täytyy erottua joukosta tuntumatta kuitenkaan siltä, että tehosteen sai aikaan kuka tahansa pelaaja. Eräänä iltana mietin, että viholliseen osumisen tulee tuntua ennen kaikkea tyydyttävältä. Ajattelin, että olut jos mikä aiheuttaa minussa tyytyväisyyttä. Avattuani olueni tiesin löytäneeni oikean tehosteen. Pelissä ääni kuuluu lopusta alkuun ja sitä on muutenkin muokattu, mutta oluen avaamisen "psst" on Overwatchin osumaääni."